onsdag 3. juni 2009

Babytreff...

Da størstepia mi var lita gikk vi på babytreff med dem vi var på svangerskapskurs med. Nå er hun 15 år og noen av oss har fremdeles kontakt av og til...

Når jeg ble mamma igjen i 2005 etterlyste jeg sånne babytreff her i bygda, og via helsesøstra ordnet vi det gjenget som fikk barn i samme året, kjempekoselig!

Så når jeg fikk min tredje datter i februar 08, gled vi rett inn i babygruppa som møttes da.

Vi hadde mange koselige treff hver onsdag, men etterhvert blir jo barna større, begynner i barnehage og mammaen begynner å jobbe, så da ble babytreffene automatisk avsluttet.....


Jeg jobber bare tre dager i uka, så vi kunne jo gått innom babytreffet av og til, men i år treffes jentene på min jobbdag...

MEN i dag er jeg sykemeldt, så da tenkte jeg at jeg skulle stikke innom en tur å prate litt :)

Uten egen barn, men jeg får se på de andres unger da.

Og låne gu'dattra mi litt kanskje :)

Gleder meg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar