lørdag 13. februar 2010

Et fantastisk øyeblikk :o)

Da jeg skulle hente småsnuppene mine i barnehagen i går, kom størstejenta springende i møte med meg, og fortalte meg at hun hadde laget bursdagspakke til lillesøster i dag. også hentet hun verdens søteste lille grønne pakke med rød tråd på og la pent i sekken sin, gjett om mora var minst like stolt som henne :o)


En stund etter hjemkomsten ble pakken hentet fram og overrekt (2 dager før bursdagen, men hvem hadde vel hjerte til å be den stolte storesøstra om å vente...)


Verdenst stolteste blikk er rettet mot pakken, og lillesøster er sååå spent :)

"Skal æ hjelpe dæ litt??"

Wow!!


" Se så fint armband jeg fikk :o) "

Deilig å få festet sånne fine øyeblikk til film, så kunne pappaen få se han og, når han kom hjem om kvelden....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar